понеділок, 2 лютого 2015 р.

ІІІ заняття "Про квести"

Доброго дня, шановні учасники творчої групи!


Тема ІІІ заняття: Впровадження квест-технологій в освітній процес.

Питання для обговорення:
1. Що таке квест?
2. Плюси та мінуси впровадження квестів у навчально-виховний процес.
3. Вибір платформи для проведення веб-квеста.
4. Створення творчих пошукових завдань для квеста: проблеми та шляхи їх вирішення.


Приклади цікавих веб-квестів:

Веб-квест для педагогічних працівників «Безпечний Інтернет»

Веб-квест "Кіровоградщина - рідна моя сторона"

Веб-квест "Ми і безпека на дорозі"


Веб-квест "Вогонь - це романтично, проте дуже небезпечно!"


Веб-квест "В поисках сокровищ"

Завдання учасникам творчої групи:

1. Розробити структуру веб-квесту "Навколо Google за 10 днів": про квест, завдання, література тощо. 
2. Створити пошукові завдання для квесту.

Оформлення результатів виконаного завдання:

1. У спільному текстовому документі записати власне творче пошукове завдання до веб-квесту "Навколо Google за 10 днів".
2. Спільно створити веб-квест на обраній платформі.


З повагою, керівник майстер-класу Волошина О. В.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.