Тема ІІІ заняття: Впровадження квест-технологій в освітній процес.
Питання для обговорення:
1. Що таке квест?
2. Плюси та мінуси впровадження квестів у навчально-виховний процес.
3. Вибір платформи для проведення веб-квеста.
4. Створення творчих пошукових завдань для квеста: проблеми та шляхи їх вирішення.
Приклади цікавих веб-квестів:
Веб-квест для педагогічних працівників «Безпечний Інтернет»
Веб-квест "Кіровоградщина - рідна моя сторона"
Веб-квест "Ми і безпека на дорозі"
Веб-квест "Вогонь - це романтично, проте дуже небезпечно!"
Веб-квест "В поисках сокровищ"
Завдання учасникам творчої групи:
1. Розробити структуру веб-квесту "Навколо Google за 10 днів": про квест, завдання, література тощо.
2. Створити пошукові завдання для квесту.
1. У спільному текстовому документі записати власне творче пошукове завдання до веб-квесту "Навколо Google за 10 днів".
2. Спільно створити веб-квест на обраній платформі.
З повагою, керівник майстер-класу Волошина О. В.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.